nihal08 Selam arkadaşlar, bir sorum olucaktı. Bebeğim 7 aylık ve sütüm kesildi. Bu ay 3 gün gecikmem var. Geçen ay regl oldum. Acaba bir bağlantısı olabilir mi? Yani bilmediğim için soruyorum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi? :)