isimsizanne1 Kızlar sleepynin 5 numara cırtlı bezi biz aniden tuvalete alıştırdık ve elimde 38 adet kaldı
Usnac1995 isimsizanne1 38 bezi en fazla 120 tl satabilirsin bence değmez 😂 Yanlış anlamayın, fikrimi belirttim hem de üstte kalsın
isimsizanne1 Esraakbal 28 aylıkken alıştırdım 1 buçuk yaşından beri ben ara ara aslında aşılıyordum bunu ama şimdi bezin onu rahatsız ettiğini ve hazır olduğunu görünce bezsiz hayata giriş yaptık çok şükür hiç sorun yaşamasan geçti gitti
isimsizanne1 Usnac1995 ben ücretle satmıyorum yani alan kişi kargosunu ödesin benim cebime bişey girmesine gerek yok ihtiyacı olana gitsin 38 tane için bende satışa açmam gerek tok yani
isimsizanne1 serraninannesi06 istanbuldayım Anadolu yakasında ücret talep etmiyorum elden de alabilirsiniz uzaksanız kargo yaparım sadece kargo ücretini karşılarsınız