israks ben kullanıyorum. Kendi kendine sallanma özelliği yok. Titreşimli olması güzel. Hoşuna gidiyor :) oyuncaklar, renkler müzikler ilgisini çekiyor. Memnunmuyum? Evet. Ama benim kızım max 20-25 dakikadan sonra sıkılıyor. Çok oyalanmıyor. İş görür yani. Kurulumu da basit ayrıca. 🤗