Kızlar bebeğim 10 15 gündür geceleri çok sık uyanıyor ve yatağında yatmak istemiyor yanımızda yatmak istiyor yatağında yatırınca çığlık çığlığa ağlıyor yanımıza alınca uyuyor bu durum alışkanlık olur mu yoksa geçici bir sürelik mi yaşayan var mı yanıma almak istemiyorum aslında ama emmek istiyor sürekli kucağımda durmak istiyor