İdrar tahlili yaptırmamız lazım 10 günlük kızım ama 2 gündür uğraşıyoruz alamıyoruz. Ya kakayla karışım geliyor. Ya da çoğunu dışarı atıyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda yardım edin lütfen kilo almıyor idrarinden bakıcaz sıkıntı var mı yok diye.