Kızlar 3 gün önce bebeğim kusmaya başladı. Dün ve bugün kusması olmadı ama biraz önce kustu. 1 kez kaka yaptı oda cıvık şekildeydi isalden sayılıyor mu. Hastaneye götürsem mi kararsızım ortadaki salgından dolayı 😔 biraz önce 1 kez, ilk kusmasında 2 kez kustu. Karnını gösteriyor acıyo dedi ağrıyor diye calpol verdim şimdi uyuyor. Sizce hastaneye götüreyim mi yoksa 1 2 gün daha bekleyim mi