Merhabalar
Kızlar ben ek gıda için bi alışveriş yaptım ama olmazsa olmaz diyeceğiniz bir ürün var mı?
Aldıklarımı yazayım eksik var ise eklersiniz, biraz araştırma yapmıştım onun sonucunda liste yapıp alışveriş yaptım umarım abartmamış ve gerçekten ihtiyacım olacak şeyleri almışımdır😅
• Mama sandalyesi
• oioi nin bi 3 lü normal tabağı, iki kaşığı, önlüğü, bir de puzzle tabağı ve kasesini aldım
• Mama sandalyesinin altına su geçirmez örtü aldım
• su geçirmez kollu olan önlükten bir tane, kolsuz önlükten iki tane aldım
• meyve süzgecinden aldım
• Buhar ile haşlama aparatından aldım tencerenin içine koyulandan
• Cam rende
• Alıştırma biberonu aldım philipsin bir de munchkın markasınınkinden almayı düşünüyorum
• küçük kavanozlar aldım mama yapıp koymak için
• e bebekteki termostan almıştım
• kaşıkları koymak için plastik kap aldım
• minik ona özel bir tencere alacağım bir de
Listem bu kadar sizce eksik kalan bir şey varmı🥰