Maviseyyah Merhaba anneler doğduğundan beridir ses e hassas ve ten teması seven, aralıksız en uzun uyuduğu saat 3 saat olan 14 aya girmek üzere bir oğlum var. Odaları ayırmak istiyorum. Beni neler bekliyor? Tavsiyelerinize ihtiyacım var.🙏🏻
Nrnbirol Bnmkide 14 aylık emmek için gece cok uyanıyor anlattıgınız gibi doğdugından beri yan yana uyuyoruz odayı ayırıp ayırmama konusunda çok kararszm .
zeeraa Bizde hel yanyana yatıyordum 13 aydan beri odasını ayırdım hatta eşim ilk önce yatağını ayır bizim odada olsun falan dedi ama ben dire odasını ayırdım ve problem yaşamadık çünkü yer yatağı kendi çıkıp gelebilceği şekilde bir yatak tercih ettim ve ondan dolayı istediğinde kendi gelebiliyordu yanımıza