tasbebek 27 haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonu var daha ilk haftalarda antibiyotik tedavisi aldım ama tekrarladı doktor niole yağı kullanmamı önerdi kesin çözüm olur mu kurtulmak istiyorum artık çok canım yanıyor
busratrnn tasbebek Ben çok uzun senelerdir bu durumu yaşıyorum hamilelikte de çok sıkıntı yaşamıştım ama bunu öneren olmadı daha önce duymadım hiç bende bekleyim kullanan varsa alalım
pantenkelebek tasbebek benim doktorda onermemisti onu nioli yagi herkese iyi gelmez enfeksiyonu bitiredebilir daha da azdirabilir demişti bol su iç günde 3 litre demişti
tasbebek busratrnn bana da doktor önerdi ben de bilmiyordum deneyeceğim bugün alıp inşallah fayda görürüm antibiyotik yazmak istemedi doktorum buraya yine 1 hafta kullanıp test sonucu yaptırıp yazarım
tasbebek pantenkelebek içiyorum geçiyor ama tekrarlıyor antibiyotik tedavisi de aldım bana doktor tavsiye etti alıp deneyeceğim
tasbebek gokceege çok geçmiş olsun inşallah bende çözüm bulurum🤲🏻 kullanıp örmnun kaldığınız bir marka var mı peki eczaneden alacağım güvenilir olası için ama 400 TL dedi
Mnli tasbebek ben çocuklara kullanıyorum havuza falan girecekleri zaman işe yarıyor mu bilmem ama benim içim rahatlıyor