kezbanatalay Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var kanı biraz düşük doktor bestiron şurup verdi 4 ml başka kullanan var mı acaba
Kdm kezbanatalay 4 aylık bebeğe şurup verilmez bestiron damlası verilir . Ya doktor yanlış demiş ya da siz yanlış aldınız . Kilosunun 2 katı kadar damlatılır
serapdk kezbanatalay ben kızıma kullanıyorum. 4.ay da başladık. Şurup değil kan damlası. Kilo başına 2 damla kullanıyoruz. Ancak bizim kan değerlerimiz normal şükür. Tedavi için kaç damla olacağına doktorunuz karar verir. Geçmiş olsun 💐
kezbanatalay Kdm yok yanlış anlamadım şurup verdi kullandık bi kaç ay şimdi damla kullanıyoruz doktorumuz kilosu biraz fazla olduğu için şurup verdi