rumeysa06 merhaba Ülkü Ayberk takibini, aşılarını yapıyor. Bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine gidiyoruz. Oldukça deneyimli bir doktor. Lösante de Bengü hanım tobb’da da meltem hanıma gittik. Her ikisi de ilgili, rahat doktorlar. Kızım tobb’da doğdu ilk kontrol burada olmuştu biz hastaneden her anlamda memnunuz. Lösante de evimize yakın, kalça ultrasonu çektirdik, ihtiyaç olursa gideriz dedik…. Fakat Ülkü Ayberk’in tecrübesine güvendiğimiz için tam takibini ve aşı planını ona yaptırıyoruz. Şimdilik ilgisinden memnunuz.