Melekanne91 Arkadaslar merhaba size bisey danisicaktim. Korunmasiz iliski ustunden 12 gun gecti adete 4 gun var test yaptim cok ama cok cok silik cizgi cikti boyle olup ogrenen var mi?Oglumu da adete 2 gun kala silik cizgiyle ogrenmistim.bunda 4 gun var.
bittercikolata__ Melekanne91 olma ihtimali yüksek silik cizgiyse vardır ama bı kaç gün daha bekleyip test yapın tekrar veya en garanti kan verin
Deletedmom_115 Melekanne91 benimde 4 gün kala yaptım silik çıktı hatta azıcık görünüyordu akşamında acilde beta verdim 1 saat sonra pozitif çıktı, 3 haftalık hamileydim 😂
Melekanne91 bittercikolata__ oyle tabj test kan falan veririmde hani nebileyim heycan da yaptm sormak da istedim☺️
Melekanne91 Deletedmom_115 ya cok cok belli belirsiz gibi hatta testin 2. cizgi yerini mi goruyorum bilmiyorm yanj ama bu zamana kadr oylede gormedim hic.bide bu ara bi tuhafm yani oglumdaki ilk zamanki gibi oldum turk kahvesi cok cok severim bi anda icinee ogurmeye basladim nebileyim ya var midir bilmem
Melekanne91 Deletedmom_115 hayrlisi insallh ya nebileyim doktoruma attim bence bu tek cizgi dedi😄dedim cok cok silik gormuyo musun?belki yoktur bilemiyorum hayrli olsun🫠
Deletedmom_115 yzey ertesi günü normal polikliniğe gittim kese var dedi doktor ama daha hiçbir şey belli değil dedi folik asit başlattı 1 hafta sonra gel dedi, şuan bebeğim 6 aylık
yzey Deletedmom_115 oğlunuzun mi bahsediyorsunuz. Ben şu anki hamileliginizde kese gözüktü mu diye sordum😊