atlasmommm kalıbı çeker veya renk verir diye ben 30 derece yarım saatlik programda yıkıyorum. bebeğim daha çok küçük olduğu için kıyafetleri kirlenmiyor, terlemiyor, mis gibi kokuyor zaten yıkamasam bile. yürümeye başladıktan sonra dereceyi ve süreyi yükseltirim ama