belbel Sütün az olduğu için mama verdik ( ilk al kritik seviyede kilo almıştı) sonra tabii alıştı ve emmedikçe az olan süt daha da azaldı. Böyle bir durum yaşayan var mı ne yaptınız? Emziremediğim için kendimi kötü hissediyorum, reddediyor. Bebeğim 4 aylık