elifdiyorkii Kızlar bu ikisini birlikte kullanan var mı? Imom latte kullanıyorum ama sütüm de bir artış olmadı. Solgar da denemek istiyorum fakat ikisini kullanırsam sorun olur mu bilemedim
tontonanne elifdiyorkii solgari zsten günde 3 kere 6 tane kullanıyorsunuz gayet yeterli bi miktar bende diğerinin faydası olmadıysa bırakn zaten
tugbasevinc Merhaba. Ben ikisini de aynı anda kullanıyorum olumsuz bir durum yaşamadim. Fakat sütüm arttı da diyemem bu benim bünyemden de kaynaklı olabilir. Bende büyük tavsiyeler ile başlamıştım.
elifdiyorkii tontonanne diğeri sütü arttırmak değil de sanırım süte kalite katmak amacıyla kullanılıyormuş
tontonanne elifdiyorkii hepsinin amacı Sütü ve kalitesini arttırmak zaten 1 tanesi yeterli olacaktır solgarin yorumları gerçekten olumlu bende elimdeki vitamin bittikten sonra onu kullanmaya baslayacagim