Aydakisiyahedicikk Kızım bugün 11 aylık oldu iki elleriyle kula hizasından kafasına vuruyor dövünyor gibi İki gündür çok Sık tekrar ediyor neden yapabilir ki
birbebekannesii_ Aydakisiyahedicikk benim yiyenim de 9 aylık aynı hareketi uykusu gelince yapıyo acaba sizin bebeğiniz de uykusu gelince yapıyo olabilir mii? Ve diş çıkardı mı?
Aydakisiyahedicikk 3kedili2bebekli Minmini birbebekannesii_ adel18 Sağolun kızlar herkes dişden şüphelenmiş evet ilk dişi geliyor bi tane patladı ucu gözüküyor sanırım ondan artık otizm diye diye psikolojimizi bozdular
AnnaGloria Aydakisiyahedicikk ay şu herseyi cidden otizm bağlanması artık çok sinir bozucu oldu maalesef bunlar sağlıkçı adı altında paylaşım yapan sayfalardan dolayı
Papatya-eylul88 Aydakisiyahedicikk benim bebegim 9 bucuk aylik 9.ay kontrolunde dr sordum kulagina goturuyordu elini çok dedim enfeksyon inthpalnma mi var bakarmisinz guzel ilgilendi sagolsun yok bisey dedi diştendir dedi diş cklariyordu o sira
AnnaGloria Aydakisiyahedicikk canım bu çok normal benim arkadaşlarımın bebekleri olsun benim bebeğim olsun yapardı büyüdükçe geçiyor tepki verme
karanegemomms Benim oğlumda yeni 11 aylık oldu o da yapıyor aynı hareketi ben de çok tedirgin oluyorum bi de hayır der gibi kafasını sallıyor ama gelişimi şükür iyi . Sosyal medyada paylaşılan şeyler gerçekten psikolojimizi bozuyor
Aydakisiyahedicikk karanegemomms benim kızımda yapıyor hayır gibi sağa sola sallıyor ama herşey normal aklımızla oynadılar gerçekten