Merhaba Sevgili Anneler,
Bebeklerinize içirdiğiniz suları kaynatıyor musunuz? İlk su vermeye başlarken kaynatıp soğutup öyle veriyordum. 9,5 aylık oldu. Alışkanlık mı nedir hep kaynatıp içiriyorum suyu. Cam şişe su almaya özen gösteriyorum, bulamazsam unutursam damacanadaki suyu kaynatıp veriyorum yine. Kaynatmayı bırakmalı mıyım acaba? Siz ne yapıyorsunuz?