HamzaninAnesi yok çalışmıyorum:) bende evde işimin patronuyum😬 evet kendi sütümü sağıyorum tabii ki 😂gece de doktorum 4 saatte bir uyandırıp vermemi söylediği için dediğini yapıp uyandırıyorum mama yediriyorum. Sütüm çok az emmek istemiyor, biberon istiyor. O yüzden emziremiyorum mecburen sağıyorum yani. Sütüm çok olsa,emmek isterdi belki☹️