ozge
Merhaba,
Sağlıklı ve dengeli bir beslenme ile olması gerektiği kiloda olacaktır. Bizler gibi bebeklerin de metabolizmaları, hareketli olmaları değişken oluyor. Mesela oğlum aylarca doğru düzgün kilo almadı. Nedeni metabolizmasının iyi ve hızlı çalışması, çok hareketli olması. Ama sağlığı yerinde olduğu için çok şey etmedim. :) İnce beli arada beni de rahatsız etmiyor değil. :))