Kuzeymiram Kizlar 2 aylik bebeklerinizi beslemek icin uyandiriyormusunuz yoksa nezman uyanirsa ozamanmi besliyorsunuz 5 6 saat olsada
esraeslem54 Kuzeymiram uyandırmadan emziriyorum 3 4 saatte bir zaten acıkınca mırıldanıyor gazını çıkartıyorum uyumaya devam ediyor doktorum benden kendi uyanır istediği zaman sen ellemr dedi ama ana yüreği😂
amazontuba Kuzeymiram 44 günlük bebiş bizim doktor da gece uyandırma o uyanır acıkınca büyümesi için uyku da lazım dedi. Ki zaten kızım 3 en fazla 3 buçuk saatte acıkıyo mızıldanıyo yarı uyur yarı uyanık emiyo yatırıyorum geri
Minmini Kuzeymiram bizim kilo alımımız iyi değildi o yüzden en geç 3 saatte 1 beslenme için uyandırıyorduk doktorunuza danışın💐
Kuzeymiram esraeslem54 doktor istedigi zaman uyansinmi dedi , bazen bizimde geciyor beslenme saati ama uyandirsammi bilemedim cunku daha sonra aliskanlik kaliyor artik acikmasa bile uyaniyorlar , ilk oglumla tecrubeyle sabit
Kuzeymiram Minmini doktora sorucamda daha cok var muayneye o yuzden tecrubeli annelerden yorum alayim dedim
Minmini Kuzeymiram iyi yaptınız tabii ki sorun, bence kontrolünüze kadar uykusunda beslemeye devam edin
winchestera Kuzeymiram şöyle ki eğer günde 4-5 çişli bezi varsa iyi besleniyor demektir yani o zaman gece uyumasında bir sorun olmaz bence, benim kızımda ki aylık gündüz 2-3 saatte bir gece bazen 4-4.5 saati bulabiliyor yorulunca sonra kendi kalkıyor zaten
dilantr Benim bebeğimde 2 aylık,doktor 6 saat uyuyabilir dedi geceleri uyuyorsa bırak uyusun dedi bizimki de bazen 2 saat uyuyup kalkıyor besleyip geri yatırıyorum bazen de 5 saat uyuyor kalkıyor