BENOYLEUYGUNGORDUMM 2. el satış uygulaması aslında çoğu kişi gelinlik/ abiye tarzında şeyleri bir daha kullanmam diye satışa koyuyor yada dolabını yeniliyor mesela, az giyilmiş kusursuz eşyalarını ucuza satmaya çalışıyor. Ama iç çamaşırı, çorap tarzında şeylerin 2. Eli zaten olmaz yani alan kişilerinde amacı belli, satanlarda zaten sapıklara satış yaptığının bilincindedir bence.