Merhaba anneler benim oğlum 3e yeni girdi ve hala tuvaletini öğrenmedi. 4-5 gündür deniyorum evde altı hep açık ama asla söylemiyor hep kaçırıyor ben fark edince gidip oturturuyorum tuvalete. 10 gün sonra okula başlıcak, yurt dışındayız burda zorjnlu başlıyorlar. Tuvalet eğitimi mecburi dediler öğrenemezse göndeririz tekrar eve dediler bana acil taktik verebilirmisiniz 🥺