sebebibelli Benim oğlum da öyleydi alışır elbette merak etmeyin… Ben de ailemden uzakta yaşıyorum ilk 2 ay zor oldu ama sonra keyifle gitti. Bu sene kreş değiştirdik oradaki öğretmeleri de çok güzel bir kreş deneyimi olmuş yeni okula alışırken zorlanmadı dediler ki bu yaz neredeyse benim uzvum gibiydi 5dk ayrılmazdı yanımdan 3 yaşın genel hali böyle. Güzel bir kreş bulursanız çocuğunuz mutlu olur arkadaş edinir,kendi kendine sorun çözmeye alışır,kendini daha güzel ifade eder ama okulu iyi araştırın mutlaka