Kizalr oglum 3 yasinda az once disin agriyor dedi üst dudagini kaldirdim , apse olmuş , cocugunun basina gelen varmi ne yaptiniz nasil gecti kötü biseymi bu , daha once doktora götürmüstüm bidaha tekrarlarsa dişi cekerler demişti cok üzüldüm kızlar bi yazarmisiniz neler yaptiniz