Mlk0669 normal diyebilir miyiz bilmiyorum ama öyle oluyor bekli bir süre sütte olsa mama da olsa bebekler kusabiliyor ve eskilere göre bu iyi birşeymiş sütünüzün bebeğe yaradığını düşünüyorlar tabi fışkırır tarzda kusuyorsa ve sürekli ise götürmelisiniz kesik kesil oluyorsa kustuğu süt götürmeye gerek Yok