Kızlar nolur kınamayın kimse bilmiyor sizi kız kardeşim olarak görüyorum ve anlatıyorum ben 25 yaşındayım eşim 34 4 yıl önce evlendim aynı ay hamile kaldım oğlum 3 yaşında ve bir kardeşi var oda şuan 5 aylık ve biz prezervatle korunuyorduk ne yazıkki eşimin bir anlık gafletine geldi ilişki esnasında rahat edemedim dedi ne alakaysa çıkardı ve açık konuşuyorum özür dilerdim boşalma esnasında dışarı çıktı ama ufak bi kaçtı zannedersem dedi yalnız gözümle gördüm çoğu hepsi dışarı atılmıştı ama ben çok korktum sonra takvime baktım ki hamile kalma şansı yüksek gün hemen ilaç alalım dedik sonra ben ağır bi antibiyotik kullanıyordum eşimde zaten hepsini dışarı yaptım belki bir damla kaçtı kacmadı dedi ona güvendim kaldı gel gelelim iki gün önce hamile olduğumu öğrendim eşim de bende istemiyorduk iki evladımız var onlara yetelim bakalım zaten gergin oluyoruz evlendik çocuk bakmayla hayatımız geçti unuttuk ilişkimizi kendimize zaman ayıralım bunları büyütelim bi dedik ama kader hayat büyük konuşma neyse onu yaşadım şimdi ben ne yapacağım çok zor durumdayım lütfen kınamayın .. sadece yazmak istedim