Bende Haziran 2022 de oldum, oğlum 8 aylık kadardı. 40 kg verdimbende Hiçbir sağlık problemim yoktu ama kilolarımdan çok sıkılmıştım. Bir anda oluverdim çok memnun kaldım sadece vitamin takviyesi almam gerekti. Küçük bebeğim olduğu için. Evet bazen aile yemeklerinde vs zorlayabilir ama olayı bu. Az yemek. Yine de süreç kişiden kişiye göre değişir