zehross00 Ek gıda verirken tencerede artan yemekleri ne yapıyorsunuz? Ben döküyorum fakat her gün yemekleri çöpe atmaya üzülüyorum artık. Yemekler tekrar ısıtılıp verilebilir mi? Kızım 9 aylık bu arada
kimbumadam zehross00 Gerek yok bence ya Bizler yiyoruz ama bakteri ürettiği gerçeğini değiştirmez Zaten tadı dünki gibi olmuyor Deneme yanılma ile porsiyonları küçültebilirsiniz Zaten 9 aylık bebiş sizin yemeklerinizden yiyebilir Zeytinyağı ile tuzsuz yapın oldu bitti🌸