NatashaRomanoff Bilgisi olan var mı arkadaşlar? İzmir Belediyesi’nin işletmesinde olan kreşlermiş. Google yorumları güzel ama tanıdık yok. Sizlerden varsa çocuğunu gönderen ya da yakının çocuğu giden, bilgi verebilirseniz çok sevinirim 💞🙏🏻
NatashaRomanoff NatashaRomanoff üstte kalsın yaa kalabalık bir platformuz mutlaka vardır çocuğu giden. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
NatashaRomanoff Yelda35 öyle mi yaa detaylı bilgi alma şansınız var mı acaba? Bize yakın olan Evka-2 şubesi. Dersler nasıl? Çocuğun ortama adaptasyonu nasıl? Akran zorbalığında öğretmenlerin müdahalesi ne durumda? Çocuk mutlaka ailesine anlatmıştır? Bilgi alma şansınız varsa ne mutlu olurum 💞💞💞
Yelda35 NatashaRomanoff şuan öyle bir şansım yok ama olduğunda aklımda dursun öğrenip size bilgi veririm