Kızlar selam herkese bir tane kızım var 4 yaşında ikinci çocuğum olsun istiyorum ama genetik rahatsızlığımdan dolayı korkuyorum rahatsızlığımi kızım doğduktan sonra öğrendim ikincisinde olma ihtimali 100/50 tedavisi sadece pgt yöntemi buda maddi olarak çok zor ne olur benim için dua edin