Saat kaçta yiyor oğlum bağırsak enfeksiyonu geçiriyor Şuan sabah 8.30 da kahvaltı yaptı uyuduk 9 da 12.30 da öğlen yemeği 3 gibi yoğurt uyuttum biraz 4 de kalktı 17.40 da yemek yedi 8.30 gibi de yemek yediririm tekrar 11 gibi uyuyor hasta olduğu için tekrar bir şeyler yedirip uyuturum az mı sizce elinde yer dolaşır normalde ekstra hasta olduğu için istemiyor soruyorum hayır diyor ama biraz zorluyorum az yedirdim gibi geliyor iştahı yok şuan