Bebeğim 18 aylık normalde sakin bir bebekti bir kaç gündür dur/tamam/hayır/evet gibi her dediğime ağlamaya başlıyor ve kendini yerlere atıyor sakin olan bebek gitti yerine hırçın bir bebek geldi. 10 gün aileminizin yanındaydık iyi kötü hemen hemen her hafta gittiğimiz bir yer ilk defa böyle yaptı. 2 yaş sendromumu yoksa 10 günde huyları mı değişti anlayamadım.🫣