gamze08 canım ben 2 ay oldu doğum yapalı. Lohusa depresyonundan dolayı çok kilo verdim kıyafetlerim şu an hiç olmuyor. Sütüm kesildi mama veriyorum. Öyle kötü bişey ki hâla atlatmış değilim, 2-3 günde bir ağlarım. Gurbet geliniyim sadece eşim yardımcı oluyor, ona da çok üzülüyorum hem iş hem çocuk hem de benle ilgileniyor diye. Annem bi süre kalıp gitti ama hâla çok zorlanıyorum, psikolojik ve fiziksel olarak çöktüm. İnşallah Allah’ın izniyle geçecek, sorun yaşayan tek sen değilsin bunu normal karşılayıp zamana bırakmak zorundayız .. umarım her şey gönlünce olsun canım 🦋