6.ayın bitmesine yaklaşık 1 hafta falan kaldı ve 3 gündür çok değişti asla mızmız değildi içli içli ağladığını çok nadir duymuşumdur şimdi saolsun aratmıyor durduk yere basıyor kıyameti. Sakinleştirmem zor oluyor. Memeden çekip yastığa koyup uyutucam ama artık onda da zorlanıyorum memeden çekildiği an ağlamaya başlıyor. Kucaktan asla inmek istemiyor sırtım belim ağrıyor 5 dk dinleniyim diye koyuyorum onda bile ağlıyor 😭