aysebb Lamraa 7. ayda olmuştu zamanla alışıyorlar düzeliyor ama o süreçte yaş kayısı kaynatıp sabahları aç karnına içiriyordum püresinide yediriyordum iyi geliyordu. Birde kefir içiriyordum