Aselinannesi0655 Kızlar bebeğim 26 günlük sizce göğüslerimi boşaltamıyor olabilir mi. Çok aktif emiyor Memede sürekli ağlıyor Önceden Şiringa ile veriyordum ama o kadar yoruldum ki biberonla veriyorum ve iki göğsünde de böyle küçük kitleler oluşmaya başladı Felaket ağrım var ve çok yoruldum emzirmeye korkuyorum artık. Sağdığım sütleri biberonla veriyorum kıkırlıkır içiyor demekki çekebiliyor ama memeden çekmek istemiyor biraz tembel gibi. 3 saat ayakta kalıyor biberonla sütümü verince direk uyuyor da doyuyo demek ki. Ama sadece meme emerek direk uykuya geçmiyor üzerine 30 40 bazen 60 cc süt veriyorum
byzyldz Aselinannesi0655 biberon hızlı akışlı olduğu için yorulmuyor ama memede yorulduğu için biberondaki performansı sergileyemiyor üst üste aynı memeden emzirirseniz kitlelere ve ağrıya faydası olacaktır yara olduğunu da düşünüyosanız buzdolabı poşeti koyun sütünüzü ucuna sürüp
AslanKadini Aselinannesi0655 zorla memeni tutturmalisin emerken çenesini alttan desteklemeklisin biberonu çekmiyor ki biberondan akıp gidiyor memeyi çekmesi lazim sabret biberon verme emzir canim
cennet2006 Aselinannesi0655 imkanınız varsa emzirme için danışmanlık alın mutlaka. Emzirmek çok güzel. İnanın bu günler geçecek ve iyi ki pes etmemişim diyeceksiniz 💕
Linam88 Aselinannesi0655 dil bağı olabilir mi bebeğiniz de benim oğlumda vardı malesef ememiyordu onu kestikten sonra meme düşkünü oldu
goktekizuhre1 Çok değil en geç 1 ay sonra pişman olacaksınız emzirmediğiniz için. Çünkü gece bile kalkıp biberon yikayacaksınız. Ve bu giderek çekilmez bir hâl alacak. Keşke emzirseydim ne rahat olurdum diyeceksiniz. Benim bebeğim doğduğundan beri mama yiyor ve ilk ay dışında hiç emmedi anne sütü almadı. O kadar zorlandım ki. Keşke emseydi beni. Şuan 7 aylık yeni yeni biraz daha rahatladım diyebilirim. Hâlâ her gece termosla su hazırlıyorum yanıma alıyorum. Mamasını vs. Biraz büyüsün kuvvatlenecek ve çok güzel emecektir. İçinizi ferah tutun biraz daha sabredin. İki göğsünüzüde zorla verin. Belki bir kaç hafta zorlanırsınız ama sonra rahat edersiniz. Keşke bana böyle diyen birisi olsaydı
Aselinannesi0655 goktekizuhre1 ya inanın öyle çok çabalıyorum ki dermanım kalmadı. Süt incisi oldu sivilce çımtı mastit olduö sürekli sagıyorum. Sütler birikti dolapda. Ama meme almayınca da mecbur biberonu veriyorum
goktekizuhre1 Aselinannesi0655 inanın o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Bence bi hastaneye gidip yardım alabilirsiniz. Kadın doğum polikliniği çok yardımcı oluyor. Emzirmenizden tutun süt çoğaltmaya varana kadar. Hem bebeğe memeyi tutturacaktır. Hem de ağrınızı dindirecek çözümler sunacaktır. Allah yardımcınız olsun ❤️
Aselinannesi0655 goktekizuhre1 memeyi tutuyo ama agzındaylen aglıyı süt var agzının şşşne akıyo süt doluyo ama o meme agzında aglıyo
goktekizuhre1 Bu arada farklı emzirme şekilleri denediniz mi? Ayakta, uzanarak, gezerek, pışpışlayarak, bebeğin üzerine eğilerek, dik tutarak. Biraz internetten emzirme pozisyonlarına bakın isterseniz. Belki faydalı olabilir
Aselinannesi0655 goktekizuhre1 hepsini denedim inanın artık sinirden bağırıyorum ya neler yapıyorum bi bilseniz
Merve1650 Bi arkadaşımında bebegi öyleydi valla direndi biberon vermedi kızın annesi aç kalınca mecbur emicek demiş öylede oldu 1 gün nerdeyse aç kalmış sonra meme düşkünü oldu 2 yaşına kadar emzirdi neredeyse
cennet2006 Aselinannesi0655 aslında mastit oldu sürekli sağıyorum dediniz ya bende de aynı şey oldu. Mastit olduğumda sürekli sağmaktan sanırım bu sefer de memem tazyik oldu çok süt geliyordu. Yavrum da aynı sizin yavru gibi ağlayıp duruyordu. Boğulacak gibi oluyor çünkü. Bence siz önce doğum yaptığınız hastaneye gidin kendiniz anlayamadıysanız onlara sorun tazyik olmuş olabilir mi diye. Eğer tazyikse ona tekrar cevap yazarım çok çektim ben inanın çok ağladım adaklar adadım hepsini yaşadım ama başardık yavrumla😍
Aselinannesi0655 cennet2006 bazen mememi agzında ittiriyo bi bakıyorum ince bi süt fışkırıyo tazyik öyle mi oluyor acaba bazen oluyo . Bi agrı geliyor gögsüme süt fışkırıyo
aselllllim Aselinannesi0655 ah korkulu rüyam süt sağıp vermek ne kadar yorucu 2 aya kadar hep sağdım verdim uyuyakalıyordu tutmuyordu göğsümü Sonra dedim böyle olmayacak meme reddi yapacak zor oldu ama başladım emzirmeye 2 aydır emiyor çok şükür benimde ilk başlarda göğsüm taş gibi oluyor içinde yuvarlak birşey oluyor çok ağrıyordu 2 kere bazen 3 kere aynı göğsümü veriyordum hiç sağladım göğsüm aksa bile annelik ne zor o uyanmadan uyanıp sağıyordum ter içinde kalıyordum bu sıcakta Allah yardımcın olsun canım ara ara dene emzirmeyi sağmakla başa çıkılmıyor çok yorucu biryere bile gidemiyordum rahatladım çok şükür
Aselinannesi0655 aselllllim biberonu kestiniz demi . Öyle aglıyor ki sanırsın memede süt yok açlıktan. Sagıp veriyorum bazen mama yapıyorum gğnde 1 kez 15 cc içiyor mama
alyami Aselinannesi0655 Kızım 2 ay 14 günlük ilk ay aynı şekildeydi hatta uyuyup uyanmıyordu 10 saniye aralıklarla emip bırakıyordu çok korktum sütüm kesilir diye ama pes etmedim şuan çok şükür güzel emiyor 🙌