[silindi] Selam güzel anneler Ne yaparsan yapayım ne kadar karıştırırsam karıştırayım krep hamurum topak topak kalıyor. Püf noktası nedir bi yardım edin 😅
uykusuzanne__ [silindi] unu hep birden dökmeyin yavaş yavaş karıştıra karıştıra dökün yada mikser kullanın
_Goktugunannesi__ [silindi] unu elemeyi deneyin birde unu koyarken çırpın mikserle yapmayı denediniz mi
[silindi] uykusuzanne__ mikser kullanıyorum zaten ama unu yavaş yavaş koymayı denicem teşekkür ederim
Ucansupurge [silindi] Aaa topaklanmamasi lazım o zaman elemeyi denedin mi canım. Her Allah’ın günü sabah öğlen krep yapıyorum 1 aydır gag geldi valla mikserle yapmayinca mutlaka topaklaniyor