Kizlar 2 aydan beri adet olmuyordum iki hafta ara ile hamilelik testi yaptım yok çıktı neyse dün hamilelik testi yapmıştım yine birşey çıkmadı eşime dedim ki ben yarın gidip kan testi vereceğim dedim ve bugün sabah adet olmusum ama bir iki damla sadece pet taktım sabah daha değiştirmedim normalde değiştiririm neyse oturuyordum içimden birşey düştü lavoboya gittim bir baktim 3 parça et niye böyle oldu ki normalde böyle birşey yasamiyordum