Crp yüksekliğinden 8 gün yoğun bakımda yattı benim yavrum da… ahh o eli bos eve dönmek var ya ne zor yasayan bilir Rabbim yardımcınız olsun. Bebeğiniz sizle aynı hisleri tasır, lütfen iyi hissetmeye çalısın, bol bol bebeğinizin kıyafetlerine bakıp onları koklayıp her saat bası süt sağın, sütü içtikçe yavrunuz iyilesecek ve sizin duygularınız olumluluğunuz ona da sirayet edecektir. Çok zor olsa da metanetli olmaya ve bu süreçte iyilesmeye çalısarak yavrunuzun eve geleceği güne hazır olmaya çalısın. Uyumaya ve dinlenmeye güzel güzel yemek yemeye zor olsa da yavrunuz için ihtiyacınız var. Bebeğiniz sizin yüzünüzden orada değil ve kötü bir sey olmayacak bunu da aklınızdan çıkarmayın. Çoookça sevgi gönderiyorum. Rabbim en yakın zamanda kavustursun ❤️