Bebeğim 2 ay 6 günlük formül mama ile besleniyor bugün 4 defa kaka yaptı ishal normalde günde 1 defa yapar bilemedim 2 ama bugün 4. Ve su gibi ne yapmam gerekiyor çok aşırı kaka yapmıyor ama altını kirletti mi de su gibi kakası ne yapmam gerekiyor ilk bebeğim