Kizimcimmm1 kızım kasımda üç yaşına girecek oğlum 2,5 aylık oldu. İlk zamanlar ben de aşırı korkuyordum. Şu an biraz daha alıştım. Büyük olan çocuk arada biraz harcanıyor bu bir gerçek telefon tabletle oyalıyorum diğeri durmayınca. O uyuyunca yemek vs yapıp yediriyorum. Kızım hala mama içiyor çoğu zaman bebek de mama içtiği için yemek yemeği tercih etmiyor bir öğün zorla yediriyorum. O kadar da kendimizi harap edecek kadar kötü durum değil. Şu an bebek kucakta olmam zorunda olduğu için zorlanıyorum. Kızım kardeşi ile oyun oynamak istiyor bence yürüyünce 1 yaş civarında çok büyük rahatlayacağım çünkü kızımda da o zaman tek çocuk olmasına rağmen böyle oldu. Oyun oynarlar vs çok daha iyi olur. Kızımı şubatta veya eylülde 2025 te kreşe vereceğim zaten kardeşi olmasa da verecektim. Kıskançlıklara biraz tahammül etmek ve alışana kadar da vurmasını vs önlemek gerekiyor. Çok şükür şu an onları bırakıp Yanyana yemek yapmaya mutfağa gidiyorum kızım kardeşine vurma vs yapmıyor oyuncaklarla tv ile oyalanıyor. Suyla oynamayı çok seviyor su veriyorum oyuncak kova veriyorum oynuyor. Ev ıslanırsa ıslansın umrumda değil. O yüzden siz de o kadar çok korkmayın zamanla oturuyor 2,5 ay oldu doğum yapalı ilk zamana göre çok çok iyi🥹