Kızlar yaklaşık 2 saat önce beta için kan verdim özel acilde, sonuçlara genelde uygulama üzerinden e-sonuç kısmından protokol numarası ile bakabiliyordum. Protokol numarası da verdiler çıkarken. Şimdi girmeye çalışıyorum ama olmuyor. Protokol ve tc no yazınca sadece kimlik bilgilerim doğum tarihim vs. Yazıyor. Sonuç için tıklanan kısım çıkmıyor.
(Sonuç çıkmamış diyebilirsiniz ama çıkmasa bile görüntüleyebiliyordum daha önce.)