birannebirbebek__ mom97X Yapıyor ben farklı şehirdeydim hemşiremiz arayıp bilgi vermişti bulunduğun şehir de yaptır gününü çok geçirme diye
ENERCII mom97X evet ben yaptırdım ama sağlık ocağında bir yakınınızın kayıtlı olması gerekiyor biz o şekilde olduk