Hanımlar bebişimin bugün bir kaç kez burnu aktığını farkettim tek burun. Çok az bi huzursuzluğu da var. Babası da klima çarpmış rahatsız ama başka odada uyuyo vakit geçiriyo. Viral bişey mi bulaşmış mıdır acaba. Daha önce burnu hep katı sümük olurdu bugün tek taraflı 3 kere aktı burnu. Eğer hastalanıyorsa önlem amaçlı ne önerirsiniz gece ya da yarın hastaneye götürürüm kötü olursa