Asosss sceylan akşamları esen bir yere gidiyorsam uzun kollu tulum ve şapka Gündüz ise sadece kısa kollu zıbın
sceylan Asosss bana gündüzde üşür uzun kollu giydir diyorlar ama cok sıcak cocukta rahatsız olur gibi geliyor
melosunannesi sceylan 1 temmuz doğumluyuz biz ilk hafta kontrolünde müslin hastane çıkışı giydirdim doktor kızdı çocuk susuz kalicak giydirme bebeği böyle diye o günden beri kısa kollu giydiriyorum ben
sceylan melosunannesi benimki temmuzun sonunda tam sıcaklarda doğdu, kücükler ama terliyorlar o yüzden bende giydirmek istemiyorum