haticebayrakk yok gördüm 700 üde. Sizin tercihiniz tabi yüksek bana göre 700 de. Almak isteyen olursa tabi hoş görürüm.herkesin kendi tercihi. Bedavaya değil tabide şuan kimse almazsa ya köşede durucak, yada birilerine vericeksiniz zaten. Amaç elinizden çıkmasıysa 200e falan illaki alan olur canım. İnan benim gibi düşünen çok vardır. Kızımın elbiseleri tulumları çoğu duruyor. Bu fiyata koysam, hiç giyilmemis bile var, çok abartı yazık günah kim alır. Ama dediğim gibi inşallah satılır, herşey gönlünce olsun