Bssraa2 bizim evimiz müstakil.Cocuklarim her akşam aşağıda.bisiklet sürer scooter biner.bizde masamız sandalyemiz var çay içeriz bazen yemek yeriz.terasta tarhananimizi, salçamizi,biberimizi, domatesimizi hepsini yapabiliyoruz.Mangal yapıyoruz,kurbanimizi kesiyoruz.Evi de istedigimiz gibi yaptırdık ben büyük mutfaklı yaptırdım,mutfağın bir tarafı komple sürgü cam balkona açılıyor, gizli bir kilerim var fazlaliklarim orda,iki tane banyo var.yatak odam ve oturma odam genis.mutfak dolaplarimi ben çizdim eşim yaptirdi.cok iyi yalıtım malzemesi kullandık tavanları asma yavan yaptirdik nem falan almadi kışın. Dogazgazla falan çok güzel ısınıyor.merkezde bizim ev. ama sagimiza solumuza hep 10 ar katlı yüksek binalar yaptılar.yan taraftaki mustakilleri yıkıp site yaptılar.neyseki bizim evin önü açık otopark o yüzden önümüze bina yapılmaz en azından. dediğin gibi ses yapsak uyaran yok, bize de ses gelmiyor başkasının..arabamizda kapının önünde otoparkta. Yer sıkıntısı yok. Ben evimi duzenimi yerini seviyorum her yer ayağımızin altında çok yakin.tek ekşisi kaynanam alt katımda 🤣🤣🤣 hwjdhsaj. Onunla da alıştık artık ne o karisir ne ben. Ara sıra beraber takılıyoruz hepsi bu.