Gmzznrr ben idrar yaparken zonkluyodu dikislerim doktor patlamış ve intihap kapmış dedi yatış vermişti 2. Yarıştan sonra 50 inci gün düzelmişti benim ilk dogumumdu ben 22 saat suni sancı çektim çok zor olduğu için öle oldu arkama kadar diktiler sezeryan istedim sezeryana alınmadım o sancıyla yıktım hastaneyi ben çok çektim vala