Kızlar 1 aylık bebeğim var çok fazla emmek istiyor kilosu normal sütüm yetiyor mama vermiyorum artık. Uyanık kaldığı zaman çoğunlukla mızırdanıyor ağlıyor memede durunca susuyor ve uyuyor. Bana çok uyuyor gibi geliyor uyanık kalınca ağlaması moralimi çok bozuyor. Gazı yok karnı aç değil anlamıyorum