Mmss
Kan tahlili veriyorduk sarılık değerine bakılsın diye idrar istenmedi
Kan uyuşmazlığı varmış bizde sütüm fayda etmiyordu emzirsem de
Mamaya başladık 1 mama 2 meme şeklinde gidiyorduk öyle düştü
Endişe etmeyin oğlumun çok yüksekti fototerapi bile gördü çıkardılar yine yükseliyordu
Her bebekte oluyor sarılık